Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012


     Ο δασκάλος/η δασκάλα ειδικών αναγκών διδάσκει παιδιά και νεαρά άτομα που έχουν τέτοιου είδους σωματικές αναπηρίες και χρειάζονται ανέσεις ειδικής εκπαίδευσης. Αυτή περιλαμβάνει εκείνα με οπτικά ή ακουστικά ή ομιλητικά προβλήματα. Τέτοια παιδιά μπορεί επίσης να έχουνε μαθησιακές ή πειθαρχικές δυσκολίες όπως και πολλοί θα είναι ιδιαίτερα έξυπνοι και θα έχουν πολύ καλή συμπεριφορά.
  Δίνει μαθήματα σε βασικά και προχωρημένα επίπεδα σε παιδιά και νεαρά άτομα με φυσικές αναπηρίες. Στην περίπτωση εκείνων με ακουστικές ή ομιλητικές ανικανότητες ο δάσκαλος/η δασκάλα μπορεί να χρειαστεί να μάθουνε εδικές τεχνικές διαβάσματος ομιλίας από την μετακίνηση των χειλιών ή γλώσσας συνεννόησης με νοήματα, για να μπορούνε να επικοινωνήσουνε μαζί τους. Στις περιπτώσεις εκείνων με οπτικές βλάβες, το μέσον διδασκαλίας μπορεί να περιλαμβάνει διάβασμα και γράψιμο σε σύστημα γραφής για τυφλούς (το σύστημα γραφής για τυφλούς είναι ένα σύστημα γραφής για τους τυφλούς που συμπεριλαμβάνει ανάγλυφες κουκκίδες που μπορούν να ερμηνευθούν με το άγγιγμα, κάθε κουκκίδα για την ομάδα των κουκκίδων που αντιπροσωπεύει ένα γράμμα, νούμερο ή σημείο στίξης). Ο δάσκαλος/η δασκάλα μπορεί επίσης να διδάξει τα ίδια τα παιδιά αυτά τα ειδικά επικοινωνιακά συστήματα. (Σε κάποιες περιπτώσεις αυτά τα συστήματα μπορεί επίσης να διδακτούν σε ενήλικες - π.χ. σε εκείνους που έχουνε χάσει την όρασή τους στη ζωή τους αργότερα.) Επιπρόσθετα ο δάσκαλος/η δασκάλα πρέπει να εκπαιδευτεί όπως οποιονδήποτε άλλο δάσκαλος/δασκάλα για να διδάσκει τα κύρια μαθήματα (μαθηματικά, φιλολογία, φυσική, χημεία, γεωγραφία, ιστορία, ξένες γλώσσες, κλπ.)


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου